Eneris jako jedyna polska marka związana z ochroną środowiska uzyskała w tym roku prestiżowy tytuł Business Superbrands, który jest powszechnie uznawany za dowód silnej pozycji i rozpoznawalności rynkowej. Marka została doceniona za dynamiczny rozwój, konsekwencję w działaniu oraz wkład w zrównoważony rozwój.
Tytuł Superbrands przyznawany jest markom, które oferują swoim interesariuszom korzyści materialne i emocjonalne wykraczające poza te oferowane przez konkurencję. Najsilniejsze marki biznesowe wybierane są na podstawie takich kryteriów jak:
- jakość produktów i usług,
- relacje B2B,
- innowacyjność,
- działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR).
Decydujący głos w wyborze laureatów mają eksperci Konfederacji Lewiatan, najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców.
Eneris jako tegoroczny laureat, dołączył do elitarnego grona wiodących światowych marek oraz tak rozpoznawalnych polskich osobistości jak Andrzej Wajda czy Robert Lewandowski.
– Eneris to jedna z najszybciej rozwijających się firm z sektora ochrony środowiska. W naszej grupie konsekwentnie wprowadzamy najnowocześniejsze technologie, starając się maksymalizować odzysk surowców ze strumienia odpadów. Nasze działania prowadzimy już w 23 lokalizacjach w całej Polsce, w dialogu z lokalnymi społecznościami, bazując na najwyższych standardach etycznych. – powiedział Paweł Augustyn, Prezes Zarządu Eneris.
– Eneris oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego. Mamy satysfakcję, że nasza misja „Czysta woda, ziemia, powietrze” znalazła uznanie Superbrands – prestiżowej organizacji, która coraz częściej docenia inicjatywy z obszaru zrównoważonego rozwoju. – dodał Artur Dela, Przewodniczący Rady Nadzorczej i Założyciel Grupy Eneris.
Eneris od lat realizuje swoją misję „Czysta woda, ziemia, powietrze”, która stanowi fundament działań firmy. W ramach strategii zrównoważonego rozwoju firma: wdraża najnowocześniejsze technologie, promuje gospodarkę obiegu zamkniętego, prowadzi dialog z lokalnymi społecznościami a także działa zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi.
Organizacja Superbrands działa na świecie od 1994 roku, a jej projekt ma lokalne edycje w 90 krajach. W Polsce jest obecna od 17 lat, a badanie, które stanowi podstawę przyznania tytułu, jest największym konsumenckim sondażem siły i wizerunku marek.
Uzyskanie tytułu Business Superbrands to potwierdzenie, że Eneris jest nie tylko liderem w sektorze ochrony środowiska, ale także marką, która wyznacza standardy w zakresie innowacyjności, odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju.