ENERIS w gronie najsilniejszych marek w Polsce!

Dodano 26.09.2022

ENERIS jako jedyna polska marka związana z ochroną środowiska uzyskała w tym roku tytuł Business Superbrands, traktowany powszechnie jako dowód silnej pozycji i rozpoznawalności rynkowej. Doceniono nas za dynamiczny rozwój i konsekwencję w działaniu.

 

Tytuł Superbrands przyznawany jest markom, które oferują swoim interesariuszom istotne korzyści materialne i emocjonalne znacznie wykraczające poza te oferowane przez konkurencję. Najsilniejsze marki biznesowe wybierane są w oparciu o kryteria jakości produktów lub usług, relacji B2B, innowacyjności oraz działań z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Decydujący głos w tym wyborze mają eksperci Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców. ENERIS jako tegoroczny laureat dołączył do elitarnego grona wiodących, światowych marek oraz tak rozpoznawalnych polskich marek osobistych jak Andrzej Wajda czy Robert Lewandowski.

„-ENERIS to jedna z najszybciej rozwijających się firm z sektora ochrony środowiska. W naszej grupie konsekwentnie wprowadzamy najnowocześniejsze technologie starając się, by maksymalizować odzysk surowców ze strumienia odpadów. Nasze działania prowadzimy już w 23 lokalizacjach w całej Polsce, w dialogu z lokalnymi społecznościami, bazując na najwyższych standardach etycznych" – powiedział Paweł Augustyn, Prezes Zarządu ENERIS.

„-ENERIS oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego. Mamy satysfakcję, że nasza misja „Czysta woda, ziemia, powietrze” znalazła uznanie Superbrands prestiżowej organizacji, która coraz częściej docenia inicjatywy z obszaru zrównoważonego rozwoju" – zauważa Artur Dela, Przewodniczący Rady Nadzorczej i Założyciel Grupy ENERIS.

​​​​​​​Organizacja Superbrands działa na świecie od 1994 roku. Projekt ma swoje lokalne edycje w 90 krajach. W Polsce jest obecna od 17 lat, a badanie, stanowiące podstawę dla przyznania tytułu, jest największym konsumenckim sondażem siły i wizerunku marek.