ENERIS zdobywcą Złotego Lauru Klienta 2020
Dodano 29.04.2020
Firma ENERIS została wyróżniona w ogólnopolskim plebiscycie, zdobywając elitarny tytuł Złoty Laur Klienta 2020 w kategorii Ekologiczne strategie w biznesie.
Laur Konsumenta/Klienta to projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie od 16 lat najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Zakrojony na skalę ogólnopolską plebiscyt przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie? Plebiscyt Popularności Produktów i Usług jest obecnie czołowym projektem promocyjnym w Polsce, według badania GFK Polonia dla domu mediowego AEGIS MEDIA. O kolejności miejsc w każdej kategorii produktowej decyduje liczba głosów oddanych przez konsumentów na poszczególne produkty/usługi znajdujące się na liście poddanej głosowaniu. Wygrywa produkt/usługa z największą liczbą oddanych głosów. Podmioty wyróżnione za zastosowanie ekologicznych strategii w biznesie/przemyśle do tej pory to m.in.: Anwil, JYSK, Carrefour Polska, Henkel Polska, Polenergia, PKN ORLEN czy Canon.