Biura Obsługi Klienta ENERIS dostępne tylko przez telefon i e-mail

Dodano 04.08.2020
Od środy 5 sierpnia kontakt z Biurami Obsługi Klienta oddziałów ENERIS Surowce w Kielcach, Gorzowie Wielkopolskim, Tomaszowie Mazowieckim i we Wrocławiu oraz spółki Altvater Piła możliwy będzie wyłącznie poprzez telefon lub e-mail. Ze względu na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom biur, a także gościom, kontakt osobisty jest niemożliwy aż do odwołania.
W związku z coraz częstszym występowaniem nowych zakażeń koronawirusem w Polsce i na świecie, a jednocześnie większym rozprężeniem związanym z wakacyjnymi urlopami, spółki Grupy ENERIS podjęły specjalne środki bezpieczeństwa skierowane zarówno do pracowników, jak i klientów.
Zdecydowaliśmy, że od 5 sierpnia wprowadzamy ograniczenie w bezpośrednim dostępie do naszych Biur Obsługi Klienta. Pracownicy będą przychodzić do pracy i obsługiwać klientów wyłącznie telefonicznie i mailowo. Tak więc zapraszamy Państwa do kontaktu, zapewniamy stały dostęp do informacji i świadczonych usług, jednak w sposób jak najbardziej bezpieczny. Jednocześnie przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie. O ewentualnych zmianach w funkcjonowaniu BOK będziemy informować na bieżąco.
– podkreśla Paweł Augustyn, prezes ENERIS Surowce.  Kontakt do Biura Obsługi Klienta ENERIS Surowce w Kielcach: Kontakt do Biura Obsługi Klienta ENERIS Surowce w Gorzowie Wielkopolskim:  Kontakt do Biura Obsługi Klienta ENERIS Surowce w Tomaszowie Mazowieckim Kontakt do Biura Obsługi Klienta ENERIS Surowce we Wrocławiu: Kontakt do Biura Obsługi Klienta Altvater Piła: Kontakt do Biura Obsługi Klienta Altvater Piła Zakład w Rusocinie: